Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. Więcej informacji o Cookies. Czytaj więcej...

Wycieczka do Zakopanego

Dnia 19.05.2017 uczniowie klas 3 tot, 1 atg oraz 2 tot i 3 ku wybrali się na wycieczkę do Zakopanego. Pierwszą atrakcją na naszej liście było Sanktuarium Maryjne na Krzeptówkach, następnie udaliśmy się na Wielką Krokiew, tam zobaczyliśmy skocznię, na której co roku odbywają się prestiżowe konkursy skoków narciarskich. Później udaliśmy się na cmentarz na Pęksowym Brzyzku, na którym pochowani są sławni i zasłużeni ludzie związani z Zakopanem.

Czytaj więcej:

Jarmark Bożonarodzeniowy i zwiedzanie hotelu PURO z klasą 2 THO

W dniu 13 grudnia klasa 2 THO wraz z opiekunami udała się na jednodniową wycieczkę przedmiotową, na której uczniowie połączyli przyjemne z pożytecznym, czyli zakupy na wspaniałym Jarmarku Bożonarodzeniowym w samym sercu Wrocławia i zwiedzanie jednego z wrocławskich hoteli. Hotel PURO jest hotelem bezobsługowym-goście sami dokonują procedury zameldowania i wymeldowania, w pokojach dostępne są panele obsługujące telewizory, czy sterujące temperaturą, spełniają one również rolę budzików i telefonów.

Wycieczka po Opolu klasy 3TOT

W dniu 14 grudnia klasa 3TOT wybrała się na wycieczkę po Opolu. Każdy z uczniów mógł się wczuć w rolę pilota i opowiadał o jednym z wcześniej wybranych obiektów. Zwiedzanie rozpoczęliśmy od Amfiteatru, następnie zobaczyliśmy Wieżę Piastowską, Rynek, Wzgórze Uniwersyteckie. Wycieczka zakończyła się udziałem w wystawie fotograficznej World Press Foto, najbardziej prestiżowym konkursie, fotografii prasowej, w galerii Teatru Kochanowskiego w Opolu.

Czytaj więcej:

„Świąteczna” Praga

„Świąteczna” Praga Dnia 02 grudnia uczniowie klas 1tho, 2 tot, 3tot i 3tth wybrali się na wycieczkę do Pragi. Zwiedziliśmy min. Klasztor na Strahowie, Hradczany, Most Karola, Ratusz Staromiejski z zegarem Orloj. Ponad to, mieliśmy czas na spacer po „świątecznie przystrojonej” Pradze, wśród straganów oferujących bożonarodzeniowe ozdoby, pamiątki i aromatyczne napoje, słodycze i potrawy.

Wycieczka przedmiotowa do zakładów gastronomicznych

Uczniowie klasy 1b wraz z nauczycielami J. Pater oraz A. Świeczewską-Koss, 28 listopada 2016 roku wybrali się na wycieczkę przedmiotową do zakładów gastronomicznych: hotelu "De Silva", baru rybnego i restauracji "Opole Główne". Uczniowie poznali układ funkcjonalny zakładów oraz urządzenia gastronomiczne. W ramach realizacji "projektu z klasą" w wyżej wymienionych zakładach zbieraliśmy informacje o dostępności potraw dla cukrzyków.Głosuj codziennie na projekt nr 295 http://www.nowaera.pl/component/projektzklasa7/projekty.html

Wycieczka do Warszawy

Dnia 25 listopada klasa 1TOT wraz z uczniami klas gastronomicznych i hotelarskich wyjechała na wycieczkę do Warszawy. Głównym celem wyjazdu były Międzynarodowe Targi Turystyczne, które jak co roku odbywają się w stolicy. Na miejscu odwiedziliśmy stoiska promujące regiony turystyczne, można było zaopatrzyć się w foldery i katalogi oraz uzyskać informacje dotyczące ciekawych miejsc z różnych stron świata. Po targach wybraliśmy się na spacer po starym mieście. Zwiedziliśmy Krakowskie Przedmieścia i Plac Zamkowy z Kolumną Zygmunta III Wazy. Mamy nadzieję, że kolejna wycieczka będzie równie udana. Klasa 1TOT